MBPFW outfit





Ovi kišni i tmurni dani su me podsetili na fashion week dane u Pragu i ovaj outfit koji nisam u potpunosti podelila sa vama. Kako je vreme bilo jako oblačno i hladno, morala sam malo promeniti svoju prvobitu kombinaciju i prilagoditi je vremenskim uslovima. Tako sam se odlučila za siguran (crno-beli) izbor kožnih pantalona, koje su jako tople i omiljene mi za hladne dane, bele košulje i bele bundice. 
Ova bela bundica je jedan od najdražih mi komada naše mlade dizajnerke Danke Karovic čije ste kreacije mogli videti u jednom od prethodnih postova a možete ih se podsetiti ovde. Svedenost ove kombinacije sam želela da upotpunim divnom ogrlicom Di Valgoni brenda iza kog stoji talentovana Sandra, o kojoj ćete uskoro moći da pročitate malo više u jednom od narednih postova.
Dok je za fotografije ovoga puta bila zadužena Ana sa bloga Psychocouture.
Kako se vama dopada ova kombinacija?
Do sledećeg posta,
A










Heels: H&M
Jacket: Danka Karovic
Necklace: Di Valgoni
Leather leggings: H&M
Bag borrowed from my bestie :)



















WithInstaLoveAlex

2 comments: